sâmbătă, iulie 04, 2009

Byiest Fyest

Acum m-am intors de la festivalul dorit a fi la nivelul celor europene.
Cred ca sunt cam dezamagita.
Am avut abonament doar pentru trei zile, 2, 3 respectiv 4 iulie.
In prima zi: ajung la poarta. Acolo, baietii de la BGS, cu tricourile lor albastre, controlau gentile. In geanta, aveam si eu o umbrela, pentru ca erau nori cam dubiosi plus o sticla de jumate de apa minerala. Nenea de la BGS imi spune: FARA UMBRELA. Fac ochii mari. Da de ce? Ieri s-au scos ochi (ieri fiind ziua zero, la care nu mi-am luat bilet. Nu-s mare fana The Killers). Pai nu voi deschide umbrela, chiar daca ploua cu galeata. dar nu vreau s-o arunc, are valoare sentimentala. (de fapt dadusem multi bani pe ea. Si nu, nu vroiam alta umbrela, imi place culoarea). BGS-ul mi-a explicat oarecum gingas ca nu se poate intra cu umbrela. Eu n-o arunc. Atunci nu intrati la concert, mi-a spus la fel de gingas. Incepuse sa mi se zbata ochiul stang. Nu voiam sa ma supun. Colaga lui BGS, o tipa bruneta, stearsa, dar cu gura mare, m-a luat de brat si m-a dat mai incolo. Blocam circulatie. Bine, las umbrela mea cfrumos colorata langa alte ombrele ale altor oameni la fel de suparati ca mine, probabil
Pasesc de poarta, dau biletu, imi pun aia o bratara pe care nu am putut s-o scot trei zile de la mana.
Am ascultat-o pe Ayo. Imi plac cantecele ei, se simte influenta lu barba'su. Imi place vocea, am dansat un pic, si eu si Cris. Au venit papagalii aia in alb de la Polarkrise 18 - cam slabi pentru gustul meu. Dupa care o ora de metal intens. Ma durea sufletul, imi zburdau creierii, respiram din ce in ce mai greu. Desi au fost vreo 7-8 minute in care doar bateristul s-a dezlantuit. MI-a placut. Iar Moby m-a uns pe suflet. Am stat in primul rand, am cantat, am tipat, am dansat, am aplaudat. Mic, chel, dar te pune pe jar. Bine, nici un suflu genial nu e suficient daca nu ai o negresa cu tzazte mari, par infoiat si voce puternica sau o domnisorica mignona, bruneta, cu gropite in obraji si voce minunata din New York.
Cand am iesit de la festival, gandul imi statea la umbrela: daca nu o gasesc pe a mea, iau si eu una din multime. Adica de ca sa fiu doar eu pagubita? Dar....iata umbrela frumos colorata, fara spite rupte sau material sfasiat. Am luat-o uimita din mormanul de umbrele. La care un alt nene de la BGS: Nu va asteptati nu? Dar uitati ca ati gasit-o. Am plecat zambind. Si cu o multumire oarecum tampa.
A doua zi, vreme buna. Am fost de pe la 5 la festival. Oceana canta si frumos, si danseaza si bine (i-am vazut si chilotii aurii in timpu dansului). Franz Ferdinand au facut atmosfera. Oamenii erau extaziati - mai ales ca vedeam mai mult pusti de clasa a 9-a isterici de fericire. Astfel de pusti ne-au calcat de vreo 5 ori, ne-au dat cu zulufii in gura, un cot in cap. E, da a mers.
Orbital nu-mi plac. Am plecat.
Azi am fost dezamagita la Santana. The Charlatans nu mi-au starnit nicio emotie, nu mi s-a ridicat niciun fir de par de pe mana cand au cantat. Pe Ting Tings i-am ratat ca a plouat. Iar concerul lui Santana nu a fost de vazut, ci doar de ascultat. Nu mi-a placut ca scena n-a fost montata mai sus. Nu prea vedeam mare lucru de atatea capalauri de oameni mai inalti de 1,70. Santana n-a salutat publicul, nu a interactionat mai deloc. Nimic spectaculos in show. Asa ca ne-am dus la bancute si am stat sa-i ascultam muzica. Parca o percepeam mai bine fara stresul ala gen: OF, da-ti capul, nu vad nimic. Of, ma dor picioarele. ETC.
Am luat si o bere.
A, preturile au fost nesimtite pt un festival. O punga rahitica de popcorn: 5 lei. O inghetata ajungea la 15 lei. O punga de chps-uri: tot 5 lei.
Nu mi-a lasat o stare euforica festivalul. Dar totusi il astept pe cel de anul viitor.

2 comentarii:

Unknown spunea...

evenimetele ca best fest se numara printre putinele motive pentru care merita sa stai in oras mare :)

virgil spunea...

Da, sunt multe evenimente interesante in orase mari, ideea e sa le afli, sa ai timp si bani pentru ele.
La noi urmatoru e in Budapesta. :)

sustin blogosfera feminina